Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

12 Ιουλίου 2013

Ακόρεστος Δεσμός
==============
Αν χορταίνω
            μου λες
            ρωτάς
«Δεν χόρτασες;».
Όχι.
Το άγγιγμα
            από το κορμί σου κάτω
                        απ’ το ύφασμα
            το δέρμα σου
το να σε καλώ με τα χέρια μου
στη σιωπή
να έχω
το βλέμμα σου
το μισάνοιχτο στόμα
τις μυρωδιές
            και
                        τους ήχους.
Το χαμόγελο, πες μου
            χορταίνεται;

Θ. Σίδερης, 09-12/07/2013.


Αντίλαλος
========
Χαμένος
            σε έναν τόπο
γνώριμο.
            Μουδιασμένος.
Ποιο φίδι με δάγκωσε και
τα μέλη μου
            κινούνται δύσκολα;
Τις λέξεις μου
λες.
Μέλη του σώματος γυμνά
προστυχιές
λέξεις που
στο θυμό μας γίνονταν βρισιές
τώρα μας δένουν.
Ό,τι λέω
λες.
Ό,τι καλώ
καλείς.
Ό,τι ζητάω
ζητάς.
Αντίλαλος δικός μου
κι εγώ ταξιδιώτης
στους λόφους
τις πεδιάδες
τις χαράδρες σου.

Θ. Σίδερης, 12/07/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου